Heroes Communicatie

the power of doing nothing

 

Jouw bedrijf en website verdienen alle aandacht.

Jouw bedrijf en website verdienen alle aandacht. En daarom maken we bij Heroes Communicatie ons werk ervan om  jouw bedrijf een podium te bieden en in de spotlights te zetten. Aandacht daar draait het om in copywriting. En de aandacht vooral vasthouden dankzij het communiceren van stimuli en prikkels. Want de aandacht raak je snel kwijt in een omgeving van scannende lezers/bezoekers. What's in it for me, is een belangrijke vraag waarop je website antwoord moet hebben. Kom daarom ook snel ter zake en neem de klant mee in een pakkend en overtuigend verhaal en beleving.

 

Jouw stories hebben onze prioriteit

Jouw stories hebben onze prioriteit. We adviseren onze klanten storytelling, omdat dit het krachtigste middel is om jouw boodschap over te brengen. Je wilt een spraakmakend en pakkend verhaal voor je doelgroep. Een verhaal dat jouw klanten raakt voor jouw producten en diensten. Een verhaal dat de klant weet te prikkelen en de voordelen van jouw producten en diensten benadrukt. Een verhaal waar de klant niet omheen kan en tegelijk de klant ready to buy maakt. Welk verhaal mogen we voor jouw bedrijf schrijven.

 

De meerwaarde van een copywriter.

De meerwaarde van een marketing copywriter is dat hij een marketing achtergrond heeft. Centraal in marketing staan waardecreatie en customer satisfaction. Dat zijn tevreden en terugkerende klanten met een winstgevend resultaat. Dat wijst de praktijk ook uit dat tevreden klanten vaker terugkeren naar een zelfde aanbieder. Dat biedt tegelijk de zekerheid van een  goede aanschaf doen. Wij laten ons inspireren door marketing goeroe Philip Kotler de autoriteit op het gebied van marketing. Hij onderstreept dat marketing (market/getting) echt Amerikaans is. En dat het niet alleen gaat om markten te dienen, maar vooral ook gaat om nieuwe markten te creeren. Een goed voorbeeld hiervan is het uitzendwezen, dat in de jaren 60 uitgevonden is door een student economie van de VU  op zijn zolderkamer in Amstelveen.

your (song)story our work